Monday, December 20, 2010

BLACK CARD MASTER CARD



Memperkenalkan kepada anda satu card yang mampu memberikan anda kemudahan daripada segi mengukuhkan ekonomi kepada anda dan keluarga anda.


PERBANDINGAN PROGRAM NEUMAX BLACK CARD DENGAN KAD YANG LAIN

Hampir setiap orang mempunyai kad kredit, kad debit, kad prepaid  atau  kad caj. Tetapi adakah anda tahu perbezaan antara empat kad ini dengan  BLACK CARD?

Kredit: Setiap masa anda menggunakan kad kredit,sebenarnya anda meminjam wang daripada bank dan anda bersetuju untuk membayar kembali wang yang anda pinjam. Jika anda tidak bayar baki-kredit   pada   masa yang ditetapkan,  anda perlu membayar  berulang-ulang dengan kadar faedah dan bayaran lewat yang tinggi.

Debit: Dikeluarkan oleh bank, kad-kad debit ambil dana secara langsung dari wang dalam akaun bank anda di mana menggunakan kad ini boleh membuat akaun anda rumit jika tidak menjaga resit atau rekod  transaksi anda. Jika anda guna lebih dari akaun anda – akhirnya anda terpaksa membayar yuran yang tinggi.

Prepaid: Kad prepaid membenarkan anda berbelanja setelah jumlah wang telah dimasukkan ke dalam akaun. Jika kad anda dicuri anda mempunyai masalah untuk mendapatkan semula wang tunai anda. Anda kena baca polisi untuk membincangkan kecurian dan penggunaan palsu.

Caj : Anda boleh membelanja tanpa had dengan kad caj, tetapi anda perlu membayar jumlah sepenuhnya setiap bulan. Berhati-hati bahawa jika anda tidak membayar kad caj  ini  anda akan dikenakan faedah yang sangat tinggi  dan caj penalti yang lain.

Anda boleh mengetahui apa itu BlackCard yang sudah diperkenalkan oleh Amex dan Visa melalui video ini. Kini, ianya diperkenalkan pula oleh Mastercard.


Apa itu BLACK CARD & Siapa yang mengunakan BLACK CARD?

BLACK CARD ialah untuk mereka yang membelanjakan beratus ribu dolar setiap tahun.

BLACK CARD kad yang paling Eksklusif, dan  hanya boleh didapati
apabila mendapat jemputan peribadi dari BANK.

BLACK CARD ditempah khas untuk ahli-ahli yang terkaya dan paling mendapat penghormatan untuk meneruskan akses unik yang luar biasa.

Apakah perbezaan antara PROGRAM NEUMAX BLACK CARD dengan BLACK CARD yang lain?

Jika anda ingin memfleksibiliti kewangan anda – PROGRAM NEUMAX BLACK CARD BOLEH
Membantu!  





NEUMAX BLACK CARD mempunyai nilai yang tinggi dengan memberi anda kuasa memperolehi  perbelanjaan berbanding dengan kad-kad yang lain.

NEUMAX BLACK CARD yang berprestij - bergantung kepada pencapaian had kredit anda berdasarkan kelayakan insentif kad – anda yang membuat keputusan terhadap had kredit

Kehebatan NEUMAX BLACK CARD :-
1) TIDAK  perlu beratur untuk lulus.                      
2) TIDAK ada  caj faedah
3) TIDAK  ada had kredit                                        
4) TIDAK ada caj penalti untuk kelewatan pembayaran
5) TIDAK  ada sistem bayaran balik                      
6) TIDAK menjejaskan status kredit anda


    For details email firdausshah@hotmail.com or call 012-3543737

2 comments:

  1. can I go if the student has a black card .. I also want but I don't have money?

    ReplyDelete
  2. how do you get this black card?

    ReplyDelete